راه زندگی و بندگی

راهکارهای دینی برای بهبود زندگی و بندگی

راه زندگی و بندگی

راهکارهای دینی برای بهبود زندگی و بندگی

پرستوی مهاجر

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

  • استاد پناهیان در مراسم بزرگداشت آیت الله نمر و شهدای مدافع حرم فرمودند:
  • خواهش می‌کنم ازتان، تمنا می‌کنم، همه‌تان مأمور باشید این روایت از امام صادق(علیه السلام) را سینه به سینه نقل کنید. به عنوان یک هدیۀ ویژه به یاد شهید آیت‌الله نمر و به یاد شهدای مدافعین حریم اهلبیت، این روایت را من به شما تقدیم می‌کنم.
  • محمد بن ابی عمارۀ کوفی می‌گوید از امام صادق (علیه السلام) شنیدم فرمودند: «مَنْ دَمَعَتْ عَیْنَاهُ فِینَا دَمْعَةً لِدَمٍ سُفِکَ لَنَا أَوْ حَقٍّ نُقِصْنَاهُ أَوْ عِرْضٍ انْتُهِکَ لَنَا أَوْ لِأَحَدٍ مِنْ شِیعَتِنَا بَوَّأَهُ اللَّهُ تَعَالَى بِهَا فِی الْجَنَّةِ حُقُباً»(امالی مفید/175)، کسی که که یک قطره اشک بریزد برای خونی که از ما ریخته شده، یا برای حقی که از ما غصب شده، یا برای بی‌احترامی به ما اهلبیت، یا به هر کدام از شیعیان ما، خدا او را در بهشت با ما همراه خواهد کرد.
  • گریه کردن برای مظلومیت شیعیان اهلبیت، مانند گریه کردن برای خود اهلبیت است! مجالس شهدای مدافعین حریم اهلبیت را از دست ندهید، سوگواری برای مظلومیت مؤمنان منطقه را از دست ندهید، سوگواری برای شهید آیت الله نمر و ده‌ها تن از مبارزین برحقی که در همین چند روز قبل در این راه گردن زده شدند، را از دست ندهید؛ اثر اشک ریختن بر شهدا بسیار بالاست، هرکسی هرکجا می‌تواند مجلسی برای یادبود این شهدا برگزار کند.
          منبع:سایت بیان معنوی


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی