راه زندگی و بندگی

راهکارهای دینی برای بهبود زندگی و بندگی

راه زندگی و بندگی

راهکارهای دینی برای بهبود زندگی و بندگی

یاد او(قسمت سوم)

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

در مورد محبت به خداوند صحبت می کردیم لازم دیدم قبل از این که از محبت خودمان به خدا و راه افزایش آن مطلب بنویسیم از محبت خداوند به بنده هایش بگوییم .

💐 مهربانترین و عاشق ترین نسبت به بندگان💐

خداوند به داود علیه السلام وحى فرمود: اى داود! اگر آنانى که از من رو گردانیده‌اند بدانند که من چگونه انتظار آنها را مى‌کشم و چه مدارایى با آنها دارم و چگونه مشتاقم که گناهان را ترک کنند از بسیارى شوق به من مى‌میرند، و از محبّت من مفاصل آنها از هم جدا مى‌شود. اى داود! این خواست و روش من است نسبت به کسانى که از من رو گردانیده‌اند. پس رفتار من با آنها که به من رو مى‌آورند چگونه خواهد بود.

راه روشن: ترجمه کتاب المحجة البیضاء فی تهذیب الإحیاء -ج 8

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی